2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
تهیه گردنبند مرغ آمین شهرزاد

تهیه گردنبند مرغ آمین شهرزاد

به دنبال تهیه گردنبند مرغ آمین در سریال شهرازد هستید ؟ ما این گردنبند را با جنس استیل درجه یک و رنگ ثابت به همراه زنجیر بسیار زیبا برای شما به مدت محدود به مبلغ 25000 تومان عرضه کردیم اگر به دنبال این تهیه این گردنید هستید میتوانید با 30% تخفیف از فروشگاه ما خریداری کرده و درکمترین زمان ممکن در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید.

گردنبند مرغ آمین

گردنبند شهرازد با 7 روز گارانتی برگشت برای شما ارسال میشود و در صورت خرید و عدم رضایت میتوانید آن را عودت داده و پول خود را پس بگیرید. پس با اطمینان خرید کنید... قیمت فقط 15000تومان

http://amen-necklace.8n8.ir/upload/picture/ehasht.gif

سفارش گردنبند مرغ آمین


گردنید مرغ آمین در سریال شهرزاد بسیار مورد توجه قرار گرفته و یکی از گردنبند های پرفروش حال حاضر فروشگاه اینترنتی می باشد این گردنید از طرف فرهاد به شهرزاد هدیه داده شده ، فلسفه ی مرغ آمین را در زیر برای شما توضیح داده ایم.


خرید گردنبند مرغ آمین


فروش گردنبند مرغ آمین


ویژگی گردنبند مرغ آمين این گردنید که برگرفته زا سریال شهرزاد است از جنس استیل با کیفیت و رنگ درجه یک است که بصورت خیلی خاص و زیبا طراحی شده شما مییتوانید این گردنبند را که نماد عشق و محبت است به انکه دوستش دارید هدیه بدهید ابعاد پلاک آن 2.4*3.5 و ارتفاع گردنبند آن 30 سانتی متر می باشد در صورتی که امکان خرید اینترنتی ندارید با ما تماس گرفته و تلفنی سفارش خود را ثبت نمایید.


عکس گردنبند مرغ آمین


گردنبند مرغ آمین خرید


در متون قدیمی آمده است که ایرانیان بر این باورند (مرغ آمین) فرشته ایست در حال پرواز که مرتب کامه امین را به زبان می آورد و اگر شخصی خواسته یا ارزویی داشته باشد و آن را بیان کند اگر مرغ آمین در بالای سر او پرواز کند به خواسته و آرزوی خود می رسد همچنین آمین نام ستاره ای هم هست که هنگام طلوع آن دعا ها مستجاب می شود نیما یوشیج شاعر مشهور و معاصر ما این شعر را راجب مرغ آمین نوشته اند :

مرغ آمین درد آلودی است کآواره بمانده ، رفته تا آنسوی ِاین بیداد خانه
باز گشته رغبتش دگر ز رنجوری نه سوی آب و دانه
نوبت روز گشایش را
در پی چاره بمانده


گردنبند مرغ آمین سریال شهرزاد


فروش گردنبند مرغ آمین سریال شهرزاد


سایت گردنبند مرغ آمین سریال شهرزاد


برای سفارش گردنبند مرغ آمین در سریال شهرزاد روی دکمه ی زیر کلیک کرده و فرم مورد نظر را کامل کنید تا سفارش شما ثبت شده و در کمترین زمان ان را برای شما ارسال کنیم.

قیمت :15000تومان

شما هنگام تحویل پول را به پستچی پرداخت خواهید کرد



برچسب ها: فروش پستی گردنبند مرغ آمین شهرزاد , خرید اینترنتی گردنبند مرغ آمین شهرزاد , گردنبند مرغ آمین در سریال شهرزاد , فروشگاه گردنبند مرغ آمین شهرزاد , گر ,
25000 تومان